《06’韓國秋葉行》23 – 番外篇– 韓式捷運

0
《06'韓國秋葉行》23 - 番外篇-- 韓式捷運   我地呢一篇番外講的是捷運,那當然要介紹他們的電子貨幣卡啦!澳門就叫 "IC卡 / 澳門通"香港就叫 "八達通"台灣就叫 "悠遊卡"新加坡叫 "Ez link"咁韓國叫乜呢? 答案係-------" T-Money " 呢d就係服務台,大家可以係地鐵內呢d counter買T-money卡(大家要記住,請於自由行前plan好計劃,知道自己要搭幾多程,每程幾錢,可到以下網址計一計價錢http://www.smrt.co.kr/english_smrt/cyberstation_smrt/cyberstation.jsp,咁你就知道大約用幾多won,最多買到arm arm好or預鬆少少,因為退係冇得退卡ga!) 另外有單程票的售票機,不過係好難明,所以我並不建議大家使用!而且T-money每程平100won,大約搭8程就已經送左一程比你(discount 10%)!化算好多! 其實閘口的指引都冇乜特別! 在首爾搭地鐵,一定要打醒十二分精神,因為佢d指示好混亂,入閘前,入閘後或扶手電梯前都唔同ga!即使你知道你自己搭橙色線,都好亂,分分中行左反方向都唔知!(因為係月台先有中文字,其他地方都係韓文為主!) 1號線,即國鐵 (深藍色)的月台 這是2號線的東大門運動場站,亦是co-op系列酒店的所在站台!由於這個站有3條線,所以是轉乘站來的!(有1、2、4線) 可能睇地圖會清晰一d,列明左不同線的站台!其實它只是將3線合為一個站! 而3號線因為係主要景點及歷史區,所以月台及車站都好特別,幾乎每個站台都有自己特色!例如景福宮站的浮雕! 站內的仿日式庭園擺設! 好似礦場的設計,好特別呀! 這是通往月台的設計,好獨特~~ 這是3號線月台! 這是4號線的月台~~ 希望通過我簡單的介紹,大家可以對韓國首爾的地鐵有個初步既了解啦! (待續:番外篇-- 爆笑行為藝術)編/攝:阿乃

《06’韓國秋葉行》12 – 再戰明洞 & 是日晚餐

0
《06'韓國秋葉行》12 - 再戰明洞 & 是日晚餐   那晚我們由小人國回來後,我們又去了明洞,但今次我們是先去景點,首先我們來到明洞教堂,但很不幸,它正在維修,看下圖就知道,所以沒辦法進去參觀囉! 之後我們當然去重點,就是南山公園及首爾塔!我們幾經波折,問路問路再問路,走錯走錯再走錯,最後成功到達上南山公園的纜車站! 看看在這裡排了長長的人龍呀!我們也排了半個小時以上,才能乘搭纜車上山呀! 這是從纜車搖晃不定的情況下拍下的相片!(其實這裡的纜車只有兩架,而且有員工操作,每架限定30人! 終於來到南山公園,一直往前走就是首爾塔!其實首爾塔是進行了一次大維修,早幾個月才重新開放的!先秀一下美美的照片先!首爾塔配秋葉~~ 其實我有小小覺得跟我們澳門的觀光塔很像呀! 拍完照,我們也去買票!但是,又出狀況,就是原來不是買了票就可以立即上塔,要等50分鐘耶!不是吧!但經過商量,我們最終也是等吧~~ 在附近拍拍照,看看風景! 好得意的燈,不知道是什麼作用,但我知道是要給錢才會亮起來! 其實當時是很冷的,不足10度的溫度,加上在一個高山,風非常猛的,我們也覺得很冷,還是趕快進去室內吧!(下圖是很科幻的入口處) 終於來到室內,我們準備上塔啦!yeah~~ 大家就奇怪了!為什麼我沒有拍塔上風景呢?對~~沒錯,就是沒拍,原因如下:1.超級多人在觀景層2.觀景層的玻璃超dirty,全都是手印,矇矇的,好像有霧一樣,根本拍不到照 最後我只拍了觀景層的角落給你們看了!(下2圖) 總結上塔的心得:大家到首爾一定一定不要上首爾塔,因為纜車費時又昂貴,而且上塔的費用超高昂,還有等候上塔時間,且完全沒什麼可看,人又多,玻璃全是手印,想拍照也拍不到!所以大家不是浪費錢、浪費時間呀! 很快我們就下來!回明洞大街去買食的!首先我們要試試出名的32cm超長雪糕,有很多不同的味道呀!看下圖就知道~~ 這是我們的貪食照!肥魚幫我們拍的! haha~~不用多說,攪笑相一張~~我幫他們拍的~~看看雪糕我已經食完,他們也食了一半了!(我食冰的東西很快的!) 食完雪糕也是食晚餐的時候!有了上一次的仁寺洞事件洗禮之後,我們當然是不坐下來食啦!我們是2個人上去食店買回酒店食!首先就是出名的百濟參雞湯呀~~ 這是外帶的包裝,好漂亮的,而且做了保溫的措施! 你看看,是鐵罐來的!回到酒店時還是熱騰騰的! 拆出來的人參跟雞肉呀! 第2間我們去買的就是電烤雞,這家最出名! 第3家是在我們東大門運動場站,酒店附近的炸雞店呀! 還有就是在明洞、東大門買的街頭小食呀! 最後看看我人們5個人豐盛的晚餐~~在我房間的廚房跟客廳進食呀!hahahaha~~ 我們食完晚餐就出去東大門買東西逛街啦~~買完東西逛完街又覺得肚餓啦~~所以我們又去買夜宵食!也是街頭小食呀~~ (待續:首爾大公園)編/攝:阿乃
JEJUair

濟州航空 JEJUair 香港直飛濟州 正式啟航

0
濟州航空 JEJUair 香港直飛濟州固定航線正式啟航,帶大家探索濟州自然風光!香港濟州航線於早前已啟航,每周四班,香港逢一二四六出發、一三五日濟州回程,一年四季濟航伴您隨時飛......

《06’韓國秋葉行》序2 – 遊記前傳及行程計劃

0
---序---仲未寫哂d日本遊記又要出發啦!今次我唔係去日本,而係去韓國自助遊。冇錯,係去韓國自助遊呀!由於之前東x遊乜都未confirm我,所以我都未知去唔去得成,咪唔夠張揚住囉!結果星期五通知我要改早幾日先有得出發,要由19號凌晨出發,更改至17號早上出發先可以去!淡季真係差d,結果同行朋友一干人等都要請多一日假,可以成行啦!我地仲蝕左半日比佢tim~~   因為東x遊話,雖然我地係自悠行package,但我地都係已團體票方式出機票,如果你地揀果日唔夠人,就會將你地改早或押後至可以成行為止!(但佢之前冇講清楚!係人都以為係普通既自悠行ga啦!) 最後到今日,佢都仲唔肯叫我去get d房間入住單 同 其他資訊,我呢幾日已經勁打電話去問,佢就一直死拖話香港d資料未寄到囉!之前已經有同行者去鬧左佢一次,今日就到我去鬧佢。都唔知點做野ga,出發前一日都未有房單機票jar手,勁過份呀!之前佢話係澳門呢邊印d資料比我,我咪問佢同香港果邊d資料有乜唔同囉!佢話只係冇左d小錦囊,而d房單都一樣有效!嘩~~~~我咪立即%(^$^_佢,有冇攪錯,咁點解唔一早係澳門出比我,等乜鬼香港呀!係咪出發前都收唔到我都要繼續等到個旅程過左,我都去唔到先??? 我有好多friends話,澳門東x遊d旅行團就好好service,完全冇問題。但package同出機票果個部門,10個有9個顧客都勁嬲,成日拖都唔知拖乜?貼錢買難受,仲要成肚氣!下次我都係去返康x同x華呢兩間好過~~ 不過就好攪笑囉!變左搭CX(國泰機),唔係搭KE(大韓機)!真係一波三折才可以出發,希望今次旅程順順利利,返來寫返D詳盡既遊記比大家睇呀!   ---行程安排---DAY 1   2006‧11‧17澳門--> 香港--> 韓國仁川機場 -->東大門(酒店) -->明洞(明洞聖堂、南山公園、首爾塔) DAY 2   2006‧11‧18忠武站(南山韓屋村) --> 安國站(宗廟、昌德宮、仁寺洞) --> 梨泰院 --> 夜遊東大門 DAY 3   2006‧11‧19景福宮站(景福宮、國立民俗博物館、慶會樓) --> 松內站(Aiinns小人國世界) --> 惠化 -->明洞 DAY 4   2006‧11‧20會賢站(崇禮門)--> 大公園站(首爾樂園) --> 梨大 --> 夜遊東大門 DAY 5   2006‧11‧21市政廳站(德壽宮、石牆街、現代美術館、貞洞教堂)-->...

去南韓釜山十大必遊景點!

1
大部分去南韓,都是去首爾、仁川這個首都圈為主,甚少去南韓其他地方。而今天小編就帶大家去南韓另一個大城市,近年也越來越多人去的釜山(Busan)。憑借一套「屍殺列車」及其動畫前傳「釜山行」之爆紅了,為世界各地旅客都想去觀光......

《06’韓國秋葉行》05 – 仁寺洞大街

0
《06'韓國秋葉行》05 - 仁寺洞大街 去完南山韓屋村之後,搭返地鐵由 331號忠武路站,乘至 328號安國站下車(800w)。往仁寺洞大街出口上走,回到地面,就已經見到仁寺洞大街的入口了!(下圖就是仁寺洞入口的街區地圖牌)   這個是位於仁寺洞街口的觀光查詢站! 無無聊聊係度影燈柱囉! 呢個都係o係仁寺洞大街街口(觀光查詢站對面)的大型雕塑!我自己就覺得佢好好笑囉!(有d似千語千尋果隻黑色物體) 有咁多仁寺洞大街的地標,大家應該唔會找不到仁寺洞係邊啦!自己應該有信心找到了吧!請僅記,我地當中係冇人識韓文ga!我都只識日文而已(有些發音基本與日文相同,所以有d聽得明!)亦唔知點解,可能我太似日本人的關係,去度日本就成日畀人當左我係日本人,向我問路(包括本地人)。而去到韓國仲死,又畀當地人當左我係韓國人,狂問我路,我d friends已經狂笑ga啦! d friends仲抵死到成日講:『你睇下!我地5個人當中,d韓國人淨係揀你來問路,係唔認係韓國人都唔得囉!』(因為我5日來,畀d韓國人問路不下5次囉!)我真的想問,我似韓國人嗎?還是似日本人呢?抑或是兩種都似? (那我會認係日本人多d囉!) 講左好多廢話tim~~入返正題先!我地係食午飯之後,大家都有少少肚餓~~haha(其實係為食!)於是我地係街邊賣野食囉!首先有賣 "街邊婆婆燴栗子" (3000w)試食後:非常乾,同澳門既甜炒栗子好有分別,韓國既唔太好味囉!(C小姐 同 賣米 係度好得戚咁比我畀佢地相!) 食完栗子,我地係兩三步之隔,有一間面包鋪,佢發出陣陣面包香,我地又忍唔住啦!結果,除了栗子之外,我地又立即去左買成條pizza咁既面包食!(每位於400w)下圖是面包鋪d師傅係度整緊面包囉!(我又係度偷拍囉!我仲扮哂影d friends咁!) 呢隻就係我地分屍個pizza包既圖!你看看賣米著幾多衫,羽絨、頸巾乜都齊;C小姐就冇佢咁多;而我就1件短底,1件薄長衫,再加1年薄外套就行出去啦!仲有呀鐵人W生(冇入鏡),佢同多都係差唔多囉!但當日其實只有10度左右! 食完小食之後,終於正式行下仁寺洞大街啦!大家看看仁寺洞大街全景,嘩!美呆了!好靚又好有藝術味囉! 街道上的一景,竟然有楊柳樹,映襯著街道上的畫紙工具鋪、陶藝鋪,真係好有國畫feel囉! 街道旁的藝街家擺放作品!以及街道上的特別設計,到現在都未估到佢係乜,以及有乜作用! 又一特別之處,樹根的裝飾,全部寫哂韓文,唔識睇!不過係幾得意呀! 仁寺洞的小橫街,好有懷舊風味! 於仁寺洞中段,見到一個私人畫廊!呢位張曉剛d畫作,之前係澳門都有擺個展覽,咁arm就係我地幾個負責果個展覽既!來到韓國又見佢既畫作,咁係要影影相,回味一下之後一齊做野既時光啦! 雖然C小姐同賣米已經去了其他行業工作。我亦沒有在藝文館工作,而我回去了原來的藝術館工作,但我地幾個經常出來聚一聚,去下食飯,去下旅行,去下玩咁!都幾好ga~~ 下一回同大家位於仁寺洞的藝術中心,這是我地到仁寺洞的重點,而整區一直都瀰漫著濃厚的藝文氣息,咁又點少得我地去參觀呢? (待續:仁寺洞藝術中心SsamzieGil)編/攝:阿乃

《06’韓國秋葉行》06 – 仁寺洞藝術中心SsamzieGil

0
《06'韓國秋葉行》06 - 仁寺洞藝術中心SsamzieGil 係仁寺洞大街行完之後,我地去左位於仁寺洞中術中段的 SsamzieGil,這間藝術中心是我強烈建議大家一定要去一趟,因為好靚又funny囉!   這是正門的招牌,好得意的斜磚式牆壁,配以藝術中心英文名/韓文,仲有果隻抵死公仔! 一入門口就有一個成4個人高的膠人歡迎你,非常滑稽呀!背景d天空藍色傘都好靚!其實藝術中心係做緊一個裝置藝術的展覽呀!(係呢度都謀殺左我好多memory stick space呀!) 樓梯旁的香蕉牆,我地見到有一隻假蕉跌左落地下,我地走去執返,幫佢貼返上去!haha~~ 門口的另一邊有好多人聚集於一店舖內,唔會仲乜呢? 哦!原來有人表演搥年糕,但韓國呢隻需然好似日本年糕,但佢應該唔係來的,因為係墨綠色,仲要係鹹鹹地,d味都幾怪!但阿鐵人竟然買左兩盒,話做宵夜喎!(凸眼中...) 樓梯上有好多好爆笑的人仔!的叫佢做吸管人!隻隻矮dut dut~~ 嘩!好美既雲海呀!藝術家係以天空做概念,因而做了這個裝置!以無數印有天空藍+雲的紋色,置於藝術中心的天井頂~~型! 呢間就係藝術中心內其中一間店,專賣自創品牌-----星星飾品,我係呢度都花費了不少金錢ga!用左幾萬won ga,買了數樣飾品~~(又一次證明韓國除了化妝品之外,真係樣樣都好貴!) 呢度係開工作坊的位置!擺放了各種材料工具在此! 上到2樓,又用另一角度去看看這片吸引各個入場入士目光的雲海! 呢度係3樓呀!已經見到個頂啦~~ 3樓設計成一個休閒的園林石路的風格!我好鍾意呢個3樓,因為係鬧市中,通常藝術文化的再生,另一個地方變成都市休閒點,一個綠色空間,真係最好不過!反觀澳門、香港又得唔得呢?d生意人會唔會分一d空間出來建設綠化,回饋社會,給市民一個優靜空間,呼吸一口新鮮空氣呢? (待續:鍋村莊午飯)編/攝:阿乃

《06’韓國秋葉行》18 – 南大門 & 首爾火車站

0
《06'韓國秋葉行》18 - 南大門 去完惠化藝術路之後,我地當然食埋飯啦!我地食左一間日式拉麵店,d味都過得去,但就真係凍冰冰囉d野!唔會介紹比大家,所以唔post出來!   離開惠化之後,我地轉去南大門,因為資料得知,晚上的南大門是很美的,而且是唯一一個大門是有行人區的,那就不怕給車撞了吧!可以慢慢欣賞,慢慢拍照呀! 下圖是南大門附近的商業大廈,都幾有時代感! main point:南大門!(不過有少少手震) 再來一張好似都有少少手震tim~~ 這張係另一個角度!其實這幾張我都冇用腳架,所以都震左囉! 另一邊的商業大廈呀! 南大門的主車道呀! 去南大門影完相,之後我地見時間仲早,就加遊首爾火車站及去Lotte Mart掃貨掃手信呀!這就是我地到達首爾火車站的站台! 這就是首爾火車站啦!已經是古蹟,現在已經沒有火車,因為在隔離興建了一幢新的首爾火車站呀!這個已經廢棄了原有的功能,變了古蹟了!不過呢度好靚好懷舊,但只要行過幾步就會好現代ga啦! 這是當日的天氣,是-2至7度!係話死未!我同鐵人都係著一件短底,一件長袖衫+薄外套一件!(個個都話我地傻ga!)不過我地覺得已經夠暖!原因係韓國入去邊度都有暖氣,有時係熱到喘不過氣咁誇張ga! 這就是新的首爾火車站,另距離了數步就到ga啦! 舊火車站好懷舊,加上柔和燈光啦! 呢間就係大家去掃貨的地方呀!買左好多柚子茶or明天的早餐等...... (待續:day4德壽宮)編/攝:阿乃

歌詩達郵輪「海上遇見好時光」推出多條港人至愛的夏日精選短途航線

0
歌詩達郵輪「海上遇見好時光」推出多條由香港出發至日本、韓國和越南,吹着海風,享受無憂無慮的假期。除了到訪港人至愛的熱門城市,包括東京、神戶、沖繩和釜山等,亦會帶旅客遊覽各具特色的港口如日本舞鶴市、南韓濟州島和越南峴港......

《06’韓國秋葉行》16 – 首爾秋天的黃昏

0
《06'韓國秋葉行》16 - 首爾秋天的黃昏 由首爾樂園出來,回到首爾大公園的範圍,我們見到屬於冬日的黃昏!萬里晴空,枯樹獨傲!相映互搭,構成絕景!   唔講咁多廢話,畀大家欣賞下屬於韓國大自然的黃昏景色! 1號  枯樹獨傲 2號  劃破長空 3號  天空際線 4號  相映互搭 5號  燈杆聳立 6號  雙映成趣 7號   天石殞落 8號  雲霞天際 9號  變幻尋常 (待續:惠化大學區)編/攝:阿乃

《06’韓國秋葉行》13 – 首爾大公園

0
《06'韓國秋葉行》13 - 首爾大公園 來到第四天啦!今天我們一大早就去 "大公園站" 的 首爾大公園,以及首爾樂園! 這是大公園站!   看看晨運的老公公呀!與紅葉的映襯~~ 首爾大公園的地圖!首爾大公園全景路線圖~~ 這個其實是路標,它說明了藝術館、IT world、首爾樂園的指引方向! 這是從地鐵站一路走來的大路,兩旁有好多紅葉~~ 這是大博物館~~ 好快就見到IT World,可惜我們太早到達的關係,IT world尚未開門呀!hehe~~ 我們繼續走下去,又見到好美的一條橙葉路,好有藝術感,好像油畫般的感覺~~我很喜歡這張! 又行了數步,發現了一個超貴的吊腳纜車,我們最後並沒有選擇乘搭,大概70港元一程,太貴啦!我們最後選擇繼續步行!在湖上的纜車倒影呀! 這是從地鐵站出來,向首爾樂園的方向行了大概20分鐘以上,就見到好美好紅的紅葉群,於公園人工湖畔呀! 終於在行走半小時左右就看見首爾樂園的入口啦!當然我們的目的就是進去玩樂啦~~可能是平日的關係,所有沒有什麼人入園玩樂,而且這個樂園是給予韓國人的,一般旅行團是不會來的!這正合我們的心意!因為我們是自助遊人士~~ 如果想看首爾樂園內的相片及遊記?請留意往下兩篇啦~~ 在首爾樂園玩樂了大約5小時30分左右,我們已經將所有的機場遊戲全都玩了一遍,而碰碰車更玩了2次!離開了首爾樂園的時候,正值是5點左右的時間,正值黃昏啦! 這張是藝術相,攝於首爾大公園湖畔一石堤上!(我自己非常滿意這張作品,不知大家覺得怎麼樣呢?) (左邊的石堤)就是上圖的拍攝地! 最後回到大直路回地鐵站之前,又有一幅美景映入眼簾,我當然又拍下多張啦! 這是阿乃機下的 背影x4,我比朱自清的多了3個!勁呀~~(爛gag一個) (待續:首爾樂園)編/攝:阿乃
981Park 重力賽車公園

韓國首個重力賽車公園登陸濟州 981Park

0
去首爾是否找不到什麼新意?想找一些新鮮感?小編推介你去濟州島,因韓國首個重力賽車公園已登陸濟州島。#981Park 重力賽車公園於今年6月15日已經開幕,為遊客提供了新鮮好玩的玩樂設施,讓大家又多了一個去濟州的理由......
- Advertisement -
Macao
小雨
24.5 ° C
24.5 °
24.5 °
89 %
3.6kmh
100 %
週二
25 °
週三
25 °
週四
27 °
週五
29 °
週六
30 °

社交網絡

12,640粉絲Like
1,223追隨者Follow
21,896追隨者Follow
2,763追隨者Follow
48追隨者Follow
3,926用戶訂閱

最人氣文章